• 29-06-2021, 12:25:05
    #1
    Neye elimizi atsak ne alsak eski kalitesini bulamıyorum. Eski kullandığım klavye, mouse, kulaklık, yazıcı, ayakkabı, tişört, bulaşık makinesi vs vs. Şimdi enflasyon yüksek, maliyetler artıyor demeyin. Sadece ülkemiz için konuşmuyorum. Amazona girip bakın. Bir çok üründe çok ciddi kalite sorunları var. Ancak aşırı pahalı sayılacak ürünlerde belli bir kalite var. Aldığınız bir şey kısa süre içerisinde ya bozuluyor yada işlevini tam olarak yerine getiremiyor. Şimdi bir yazıcı alayım dedim ateş pahası. 1000 TL'nin altına doğru düzgün yazıcı yok. Olsa da zaten toner ve kartuş fiyatı yazıcı fiyatına denk düşüyor. Veyahut da ayakkabı alayım diyorum. 400-500 TL verdiğin ayakkabı bir kaç sene önce aldığım ayakkabının rahatlığında değil.

    Acaba sadece bana mı öyle geliyor yoksa gittikçe artan talep ürünleri kalitesizleştiriyor mu?
  • 29-06-2021, 12:27:01
    #2
    insanlık ölüyor.
  • 29-06-2021, 12:27:19
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çin
  • 29-06-2021, 12:27:38
    #4
    Babam 7 yıl önce 20₺ ye bir kemer almıştı. Hâlâ kullanıyor. Yaklaşık 2 ay önce 200 küsur ₺ para verip aldığı kemer ise neredeyse paramparça oldu. Bence herşey de bi kalitesizleşme var.
  • 29-06-2021, 12:30:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    3 yıldır aldığım mouselerin orta tekerliği sürekli bozuluyor.
  • 29-06-2021, 12:33:07
    #6
    Logitech G502 aldım, orta tekerlek bozuldu 1. yılın sonunda.
  • 29-06-2021, 12:34:07
    #7
    Tekelcilikten dolayı olabilir en kötü mal da en iyi mal da tek bir tedarikçiye uzanıyor. Kötüsü erken bozulur istersen bir daha al yine o kazanır, ya da en iyisini al yine o kazanır. Piyasa da rekabet kalmadı sanırım
  • 29-06-2021, 12:34:17
    #8
    Hocam bende de durum aynı. Ayakkabı alıyorsun dandik geliyor, lamba alıyorsun bozuk geliyor. Ya geçen bilgisayar koltuğu aldım 800 tl verdim, görüntü ge yorumlar süper ama ürün geldi montajını yaptım 1. Ayın sonunda koltuk sağ tarafa doğru yamulmaya başladı. 65 kiloyum ve yamuldu yani bildiğin 800 tl çöp oldu. Baya berbat bir yorum girdim hırslanıp. Bak yine aklıma geldi o magazanın google haritalar bağlantısına olumsuz yorum alayım batırcam bunları 😊
    Kaliteli ürünler cidden çok aşırı pahalı. Mesela kaliteli ayakkabı için 1000 tl gözden çıkarmak gerekiyor. Biz dolar kuru yüzünden yüksek fiyatlara kalitesiz ürünler alıyoruz.
  • 29-06-2021, 12:35:57
    #9
    Ekonomi kullandığınız ürünleri de etkiler. Eskiden satılan şeyler gördüğüm kadarıyla çok daha kaliteliydi, artık öyle şeyleri insanların gözüne sokamıyorlar. 400-500tl satılan ayakkabıları bile iyi bir ülke de hiç kimse giymiyor. Şu an giyilebilir ayakkabılar 1.5k fiyattan başlıyor. Kapitalizm ülke de daha ağır bastığı için bir şey alırken araştırmak çok daha önemli hale geldi.