Neye elimizi atsak ne alsak eski kalitesini bulamıyorum. Eski kullandığım klavye, mouse, kulaklık, yazıcı, ayakkabı, tişört, bulaşık makinesi vs vs. Şimdi enflasyon yüksek, maliyetler artıyor demeyin. Sadece ülkemiz için konuşmuyorum. Amazona girip bakın. Bir çok üründe çok ciddi kalite sorunları var. Ancak aşırı pahalı sayılacak ürünlerde belli bir kalite var. Aldığınız bir şey kısa süre içerisinde ya bozuluyor yada işlevini tam olarak yerine getiremiyor. Şimdi bir yazıcı alayım dedim ateş pahası. 1000 TL'nin altına doğru düzgün yazıcı yok. Olsa da zaten toner ve kartuş fiyatı yazıcı fiyatına denk düşüyor. Veyahut da ayakkabı alayım diyorum. 400-500 TL verdiğin ayakkabı bir kaç sene önce aldığım ayakkabının rahatlığında değil.
Acaba sadece bana mı öyle geliyor yoksa gittikçe artan talep ürünleri kalitesizleştiriyor mu?