Babam 7 yıl önce 20₺ ye bir kemer almıştı. Hâlâ kullanıyor. Yaklaşık 2 ay önce 200 küsur ₺ para verip aldığı kemer ise neredeyse paramparça oldu. Bence herşey de bi kalitesizleşme var.