• 29-06-2021, 04:53:04
    #1
    Refleksleri kuvvetli bir sürücüydü, 2013'te trafik kazasında hayatını kaybetti bu tip içeriklerle ilgilenenler varsa mutlaka göz atmalılar.

    https://www.youtube.com/watch?v=sVZfKsjnMxU
  • 29-06-2021, 05:09:33
    #2
    Zamanında insanların hayatını tehlikeye attığı için ne kadar desteklemesem de, yine de trafik canavarı olarak huzur içinde uyumasını diliyorum.
    Gürcistan'da hızlı araba kullanımına özentilik çok sayıda var ne yazık ki. Bu konuyu desteklemiyorum.
  • 29-06-2021, 05:16:31
    #3
    JoshgunPRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında insanların hayatını tehlikeye attığı için ne kadar desteklemesem de, yine de trafik canavarı olarak huzur içinde uyumasını diliyorum.
    Gürcistan'da hızlı araba kullanımına özentilik çok sayıda var ne yazık ki. Bu konuyu desteklemiyorum.
    Günümüzde bunları özentilik olarak yapanlar var, koca tırla öndeki tıra tampon yapanlar mı dersin direksiyon başında meyve sebze tabağı götürenler mi dersin... Bu adam dünyadaki sayılı şoförlerden birisiydi, diğer videolarını da izlerseniz reflekslerinin ne kadar gelişmiş olduğunu rahatlıkla görebilirsiniz. Yaptığı şeyler elbette etik değil ama günümüzdeki bilinçsiz insanlarla bir tutmamak lazım, ne yaptığını bilen birisiydi önemli olan da bu aslında.
  • 29-06-2021, 05:24:09
    #4
    ahmetkucukonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günümüzde bunları özentilik olarak yapanlar var, koca tırla öndeki tıra tampon yapanlar mı dersin direksiyon başında meyve sebze tabağı götürenler mi dersin... Bu adam dünyadaki sayılı şoförlerden birisiydi, diğer videolarını da izlerseniz reflekslerinin ne kadar gelişmiş olduğunu rahatlıkla görebilirsiniz. Yaptığı şeyler elbette etik değil ama günümüzdeki bilinçsiz insanlarla bir tutmamak lazım, ne yaptığını bilen birisiydi önemli olan da bu aslında.
    Yazdığım mesajları bir Gürcistan yerlisi olarak, doğma büyüme Gürcistan Tiflis'li olarak söylüyorum. Türkiye ile kıyas etmiyorum ama buradaki yaşam standartını da görmezden gelen biri oldu hep. Gözü kara bir insandı, öleceğini zaten çok iyi biliyordu. Cesareti için büyük saygı duyuyorum ama hiç etik değildi ve arkasında yüzlerce Gürcistan'da özenecek insan bıraktı. Genel durumun buna çok müsait olduğunu gayet iyi biliyordu. Kimseye zarar vermeden vefat etmesi bir şeyi değiştirmez, özenerek onun gibi araba kullanmaya çalışan yüzlerce insan zarar verdi zaten.
    Kötü düşünce gibi algılanmasın, gerçekten büyük saygı duyuyorum. Huzur içinde yatsın...
  • 29-06-2021, 08:24:15
    #5
    Kurumsal Üye
    Şu testisi su yolunda kırılmış. Malesef Allah rahmet eylesin