Zamanında insanların hayatını tehlikeye attığı için ne kadar desteklemesem de, yine de trafik canavarı olarak huzur içinde uyumasını diliyorum.
Gürcistan'da hızlı araba kullanımına özentilik çok sayıda var ne yazık ki. Bu konuyu desteklemiyorum.
Günümüzde bunları özentilik olarak yapanlar var, koca tırla öndeki tıra tampon yapanlar mı dersin direksiyon başında meyve sebze tabağı götürenler mi dersin... Bu adam dünyadaki sayılı şoförlerden birisiydi, diğer videolarını da izlerseniz reflekslerinin ne kadar gelişmiş olduğunu rahatlıkla görebilirsiniz. Yaptığı şeyler elbette etik değil ama günümüzdeki bilinçsiz insanlarla bir tutmamak lazım, ne yaptığını bilen birisiydi önemli olan da bu aslında.