Zamanında insanların hayatını tehlikeye attığı için ne kadar desteklemesem de, yine de trafik canavarı olarak huzur içinde uyumasını diliyorum.
Gürcistan'da hızlı araba kullanımına özentilik çok sayıda var ne yazık ki. Bu konuyu desteklemiyorum.