• 23-06-2021, 20:45:01
    #1
    Reklam olarak algılamayın, adres vermiyorum ama vermeden bugün ve diğer günlerde hatta az önce çileden çıktığım olayı anlatayım. Görev sitemizde 1 görev verdik. TÜRKÇE yazdık TÜRKÇE görevi yapan kullanıcı sayısı 100 desek 70'i görevi yapamıyor. Görev sadece konu açmak. Açmış gibi gösteriyorlar, başkasının resmini atıyorlar.. Şimdi bu insanlar salak mı? anlamıyor mu? yoksa işlerine mi gelmiyor? çünkü içlerinde aylık ödeme yaptığımız üyelerimizde mevcut.
  • 23-06-2021, 20:49:17
    #2
    başkasının resmini atmak güzel yöntemmiş
  • 23-06-2021, 20:50:35
    #3
    uof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başkasının resmini atmak güzel yöntemmiş
    o şekilde olanları yakalayıp, bakiyelerinden düşüyorum görevi kadar. Zaten kendilerini belli ediyorlar. Ama problem bu olsa Türkçe yazılan bir görevi yapamayana beceriksiz mi? aptal mı ? diğer görevleri yapıyorlar hemen hemen
  • 23-06-2021, 20:55:27
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam onlar oturduğu yerden zengin olmak istiyor.
  • 23-06-2021, 20:56:10
    #5
    Hocam görev açıklamasını buraya atın bakalım biz nasıl anlayacağız
  • 23-06-2021, 20:58:30
    #6
    ynsemrekrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam görev açıklamasını buraya atın bakalım biz nasıl anlayacağız
    tabiki

    GÖREV ŞARTLARINI YERİNE GETİRMEYENLERE ÖDEME YAPILMACAKTIR.
    1. GÖREV LİNKİNDEKİ FORUMA ÜYE OLACAKSINIZ.
    2. ÜYE OLDUKTAN SONRA GÖREV LİNKİNDEKİ KATEGORİYE 3 ADET KATEGORİ İLE ALAKALI KONU AÇACAKSINIZ.
    3. GÖREV YAPTIĞINIZDA RUMUZUNUZU YAZACAK VE AŞAĞIDAKİ RESİMDEKİ GİBİ KONUNUN KANITINI ATACAKSINIZ

  • 23-06-2021, 21:07:27
    #7
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabiki

    GÖREV ŞARTLARINI YERİNE GETİRMEYENLERE ÖDEME YAPILMACAKTIR.
    1. GÖREV LİNKİNDEKİ FORUMA ÜYE OLACAKSINIZ.
    2. ÜYE OLDUKTAN SONRA GÖREV LİNKİNDEKİ KATEGORİYE 3 ADET KATEGORİ İLE ALAKALI KONU AÇACAKSINIZ.
    3. GÖREV YAPTIĞINIZDA RUMUZUNUZU YAZACAK VE AŞAĞIDAKİ RESİMDEKİ GİBİ KONUNUN KANITINI ATACAKSINIZ

    Anlaşılmıycak bir şey yok hocam, işlerine geldiği gibi davranıyorlar. Kolay yoldan para kazanma derdindeler.
  • 23-06-2021, 21:12:13
    #8
    valla bakiyeden düşüyorum yanlış yapanların
  • 23-06-2021, 21:34:51
    #9
    berkeselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşılmıycak bir şey yok hocam, işlerine geldiği gibi davranıyorlar. Kolay yoldan para kazanma derdindeler.
    Bence de anlaşılamayacak bir durum yok hocam, Allah yardımcınız olsun