İkilemde kaldım.
10
●138
- 23-06-2021, 20:45:01Reklam olarak algılamayın, adres vermiyorum ama vermeden bugün ve diğer günlerde hatta az önce çileden çıktığım olayı anlatayım. Görev sitemizde 1 görev verdik. TÜRKÇE yazdık TÜRKÇE görevi yapan kullanıcı sayısı 100 desek 70'i görevi yapamıyor. Görev sadece konu açmak. Açmış gibi gösteriyorlar, başkasının resmini atıyorlar.. Şimdi bu insanlar salak mı? anlamıyor mu? yoksa işlerine mi gelmiyor? çünkü içlerinde aylık ödeme yaptığımız üyelerimizde mevcut.
- 23-06-2021, 20:50:35o şekilde olanları yakalayıp, bakiyelerinden düşüyorum görevi kadar. Zaten kendilerini belli ediyorlar. Ama problem bu olsauof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe yazılan bir görevi yapamayana beceriksiz mi? aptal mı ? diğer görevleri yapıyorlar hemen hemen
- 23-06-2021, 20:56:10Hocam görev açıklamasını buraya atın bakalım biz nasıl anlayacağız
- 23-06-2021, 21:07:27Anlaşılmıycak bir şey yok hocam, işlerine geldiği gibi davranıyorlar. Kolay yoldan para kazanma derdindeler.Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2021, 21:34:51Bence de anlaşılamayacak bir durum yok hocam, Allah yardımcınız olsunberkeselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe yazılan bir görevi yapamayana beceriksiz mi? aptal mı ? diğer görevleri yapıyorlar hemen hemen