başkasının resmini atmak güzel yöntemmiş
o şekilde olanları yakalayıp, bakiyelerinden düşüyorum görevi kadar. Zaten kendilerini belli ediyorlar. Ama problem bu olsa

Türkçe yazılan bir görevi yapamayana beceriksiz mi? aptal mı ? diğer görevleri yapıyorlar hemen hemen