Reklam olarak algılamayın, adres vermiyorum ama vermeden bugün ve diğer günlerde hatta az önce çileden çıktığım olayı anlatayım. Görev sitemizde 1 görev verdik. TÜRKÇE yazdık TÜRKÇE görevi yapan kullanıcı sayısı 100 desek 70'i görevi yapamıyor. Görev sadece konu açmak. Açmış gibi gösteriyorlar, başkasının resmini atıyorlar.. Şimdi bu insanlar salak mı? anlamıyor mu? yoksa işlerine mi gelmiyor? çünkü içlerinde aylık ödeme yaptığımız üyelerimizde mevcut.