Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabiki

GÖREV ŞARTLARINI YERİNE GETİRMEYENLERE ÖDEME YAPILMACAKTIR.
1. GÖREV LİNKİNDEKİ FORUMA ÜYE OLACAKSINIZ.
2. ÜYE OLDUKTAN SONRA GÖREV LİNKİNDEKİ KATEGORİYE 3 ADET KATEGORİ İLE ALAKALI KONU AÇACAKSINIZ.
3. GÖREV YAPTIĞINIZDA RUMUZUNUZU YAZACAK VE AŞAĞIDAKİ RESİMDEKİ GİBİ KONUNUN KANITINI ATACAKSINIZ

Anlaşılmıycak bir şey yok hocam, işlerine geldiği gibi davranıyorlar. Kolay yoldan para kazanma derdindeler.