• 10-06-2021, 19:55:27
    #1
    111
  • 10-06-2021, 19:57:08
    #2
    Nerde yaşıyorsunuz
    Askeri ücret ile ev imkansız bu devirde geçmiş olsun
  • 10-06-2021, 19:58:08
    #3
    İnsanların başlarını sokacakları ev bile lüks haline geldi...
  • 10-06-2021, 19:58:38
    #4
    Nerede yaşıyorsunuz, kredi çekerek alırsanız eğer ödemesini kira öder gibi yapabilecek misiniz ? evet ise ev almayı düşünebilirsiniz asgari ücret ile 300 500k kredi çekip ev alınmaz
  • 10-06-2021, 20:00:17
    #5
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerde yaşıyorsunuz
    Askeri ücret ile ev imkansız bu devirde geçmiş olsun
    Asgari demek istediniz sanırım.
    EminEvim'de kolay ev alma olanağı var diyorlar. Bir görüşün.
  • 10-06-2021, 20:00:35
    #6
    Asgari ücret ile ev almak lüks maalesef ...
  • 10-06-2021, 20:00:50
    #7
    emredoqanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bugün ev sahibi evden çıkmamız gerektiğini tadilat yapacağını söyledi. Sizce kredi çekip ev almak mantıklı mı yoksa tekrar kiralik ev bakmaya başlayalım mı ?

    NOT ("Asgari ücretli çalışanım birde dedemin emekli maaşı var yaşım 24")
    Şehriniz Bursa görünüyor. İlçe merkezlerine yakınlığına göre değişmekle birlikte bir asgari ücret ve emekli maaşıyla, şu an uygulanan faizlerle ev kredisi ödemek ve bunun yanında geçinmek oldukça zor. Çok iyi hesap yapmanız gerekiyor. Eğer iyi bir peşinat veremiyorsanız çok tavsiye etmiyorum.
  • 10-06-2021, 20:02:08
    #8
    Kardeşim şu an ki yaşadığın yerin bu konuda önemi var. Ama ben sana finans tarafından bilgi aktarayım. Eğer biraz birikimin varsa, birikimin + kredi ile aylık 2000 TL ye yakın rahat ödeme yapabileceksen tabiki almak faydalı olabilir. (Ödediğin kiranın ortalama 1000-1300 TL olduğunu varsayıyorum.)

    Ancak şunu bilmelisin ki şu an ki piyasada konut kredisi faiz oranları olması gerekenden biraz yüksek seyrediyor. En makulü yanılmıyorsam 1.37 civarında ve konut kredisine göre biraz yüksek. Ne zaman ki 1 in altına düşerse o zaman epey karlı olacaktır. Ancak burada dengeyi iyi kurmak lazım yani faizler düşünce bu sefer satıcılar ev fiyatlarına zam yapıyorlar bir şekilde aynı seviyeye geliyor diyebiliriz.

    Tabi bunlar ortalama değerler, tamamen şahsi fikrim.

    Ayrıca şimdi çekip, çektiğin banka ile görüşüp 1 in altına düşünce yapılandırma yapabilir miyim diye de görüşürsen ve kabul edeerlerse yine karlı olacaktır. Biraz peşinat vererek yapılandırma yapabilirsin.

    Yani sonu yok tavsiyelerin, karar senin hayırlısı olsun.
  • 10-06-2021, 20:04:35
    #9
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari demek istediniz sanırım.
    EminEvim'de kolay ev alma olanağı var diyorlar. Bir görüşün.
    T9 mağduruyum