Kardeşim şu an ki yaşadığın yerin bu konuda önemi var. Ama ben sana finans tarafından bilgi aktarayım. Eğer biraz birikimin varsa, birikimin + kredi ile aylık 2000 TL ye yakın rahat ödeme yapabileceksen tabiki almak faydalı olabilir. (Ödediğin kiranın ortalama 1000-1300 TL olduğunu varsayıyorum.)

Ancak şunu bilmelisin ki şu an ki piyasada konut kredisi faiz oranları olması gerekenden biraz yüksek seyrediyor. En makulü yanılmıyorsam 1.37 civarında ve konut kredisine göre biraz yüksek. Ne zaman ki 1 in altına düşerse o zaman epey karlı olacaktır. Ancak burada dengeyi iyi kurmak lazım yani faizler düşünce bu sefer satıcılar ev fiyatlarına zam yapıyorlar bir şekilde aynı seviyeye geliyor diyebiliriz.

Tabi bunlar ortalama değerler, tamamen şahsi fikrim.

Ayrıca şimdi çekip, çektiğin banka ile görüşüp 1 in altına düşünce yapılandırma yapabilir miyim diye de görüşürsen ve kabul edeerlerse yine karlı olacaktır. Biraz peşinat vererek yapılandırma yapabilirsin.

Yani sonu yok tavsiyelerin, karar senin hayırlısı olsun.