HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerde yaşıyorsunuz
Askeri ücret ile ev imkansız bu devirde geçmiş olsun
Asgari demek istediniz sanırım.
EminEvim'de kolay ev alma olanağı var diyorlar. Bir görüşün.