emredoqanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba bugün ev sahibi evden çıkmamız gerektiğini tadilat yapacağını söyledi. Sizce kredi çekip ev almak mantıklı mı yoksa tekrar kiralik ev bakmaya başlayalım mı ?

NOT ("Asgari ücretli çalışanım birde dedemin emekli maaşı var yaşım 24")
Şehriniz Bursa görünüyor. İlçe merkezlerine yakınlığına göre değişmekle birlikte bir asgari ücret ve emekli maaşıyla, şu an uygulanan faizlerle ev kredisi ödemek ve bunun yanında geçinmek oldukça zor. Çok iyi hesap yapmanız gerekiyor. Eğer iyi bir peşinat veremiyorsanız çok tavsiye etmiyorum.