• 26-12-2008, 13:40:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    almayı düşünüyoruz fikirlerinizi almak istedim. şimdiden teşekkürler...

  • 26-12-2008, 13:47:03
    #2
    Yenisi nasıl bilmem ama bende 2007 vardı. Memnun değildim
  • 26-12-2008, 13:48:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    2009 u düşünüyoruz araç baya değişmiş gibi eskisinden.

    ne açıdan memnun değildiniz?
  • 26-12-2008, 13:52:21
    #4
    Buraya yazdıktan sonra inceledim. 2007 ile 2008 arasında bile çok fark vardı 2009 da da bayagı değişmiş.

    Önceki aracım biraz daha üst sınıftı. Belkide o yüzden kötü gelmiş olabilir bana
  • 26-12-2008, 13:54:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    anladım. bende problem çıkarıyor, çok yakıyor vs. cinsinden şikayetlerin var sanmıştım. teşekkürler
  • 26-12-2008, 14:00:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    golf 6 yı tercih ederim
  • 26-12-2008, 14:15:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ilk mesaja resimde ekledim
  • 26-12-2008, 14:24:51
    #8
    seat leonu hatırlatıyor biraz
  • 26-12-2008, 15:31:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ben bu aracı gördüm boyutu biraz ufak ancak tasarımı çok hoş

    fiyat olarak nedir?