Yeni seat ibiza hakkında görüşünüz nedir? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni seat ibiza hakkında görüşünüz nedir?
26
●
3.612
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yeni seat ibiza hakkında görüşünüz nedir?
1
2
3
26-12-2008, 13:40:34
#1
vezir
Üyeliği durduruldu
almayı düşünüyoruz fikirlerinizi almak istedim. şimdiden teşekkürler...
26-12-2008, 13:47:03
#2
okokok
Yenisi nasıl bilmem ama bende 2007 vardı. Memnun değildim
26-12-2008, 13:48:08
#3
vezir
Üyeliği durduruldu
2009 u düşünüyoruz araç baya değişmiş gibi eskisinden.
ne açıdan memnun değildiniz?
26-12-2008, 13:52:21
#4
okokok
Buraya yazdıktan sonra inceledim. 2007 ile 2008 arasında bile çok fark vardı 2009 da da bayagı değişmiş.
Önceki aracım biraz daha üst sınıftı. Belkide o yüzden kötü gelmiş olabilir bana
26-12-2008, 13:54:35
#5
vezir
Üyeliği durduruldu
anladım. bende problem çıkarıyor, çok yakıyor vs. cinsinden şikayetlerin var sanmıştım. teşekkürler
26-12-2008, 14:00:11
#6
The_CooL
Üyeliği durduruldu
golf 6 yı tercih ederim
26-12-2008, 14:15:32
#7
vezir
Üyeliği durduruldu
ilk mesaja resimde ekledim
26-12-2008, 14:24:51
#8
GencAdam01
seat leonu hatırlatıyor biraz
26-12-2008, 15:31:06
#9
D_A_X
Üyeliği durduruldu
ben bu aracı gördüm boyutu biraz ufak ancak tasarımı çok hoş
fiyat olarak nedir?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler