Konu
Yeni seat ibiza hakkında görüşünüz nedir?
26-12-2008, 13:52:21
#4
okokok
Buraya yazdıktan sonra inceledim. 2007 ile 2008 arasında bile çok fark vardı 2009 da da bayagı değişmiş.
Önceki aracım biraz daha üst sınıftı. Belkide o yüzden kötü gelmiş olabilir bana