Buraya yazdıktan sonra inceledim. 2007 ile 2008 arasında bile çok fark vardı 2009 da da bayagı değişmiş.

Önceki aracım biraz daha üst sınıftı. Belkide o yüzden kötü gelmiş olabilir bana