• 26-12-2008, 21:17:13
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Mike yakıtı nasıl? bilmiyorum ibizaya ölçü olmaz belki ama kafam karıştı
  • 28-12-2008, 00:13:34
    #20
    Bana sorarsan fena araba sayılmaz seat'ler. Yakıt tükemi normal diyebilirim
    10-15 ytl benzin ile 70 km yol gidebiliyorum rahat.
  • 28-12-2008, 00:41:08
    #21
    Üyeliği durduruldu
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalden de öte,oldukça az yakıyormuş.
    175 kuruş yakıyor 10 liradan hesaplarsan
  • 28-12-2008, 01:45:15
    #22
    unutmadan söyleyim burda benzin 1.85 ytl
  • 28-12-2008, 02:12:32
    #23
    seat lerin wolkwagen lerle bağlantısı var diye biliyorum belki yanlıştır bi araştırın isterseniz
  • 28-12-2008, 02:19:30
    #24
    Seat görüntü, konfor, sağlamlık, fiyat açısından piyasada tercih edilebilecek araçlardan. Bende Yaz geçince değiştirmeyi düşünüyorum. Leon olabilir bu modeli yeni gördüm.
  • 28-12-2008, 02:55:34
    #25
    tasarım muhteşem görünüyor
  • 28-12-2008, 05:38:47
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    görünüm çok hoş ancak bilgi sahibi değilim pek fazla güle güle kullanın
  • 28-12-2008, 09:48:47
    #27
    systurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seat lerin wolkwagen lerle bağlantısı var diye biliyorum belki yanlıştır bi araştırın isterseniz
    evet volkswagen ile alakaları var motorları sanırım.