• 04-06-2021, 13:29:51
    #1
    2. el bir ürün aldık televizyon. Bunu adam bayisine ödememiş avukatlık olmuşlar vesaire. Bize bir şey olur mu sonuçta ikinci el aldık biz. Biz parasını verdik. Bilgisi olan var mı ?
  • 04-06-2021, 13:31:31
    #2
    senin bu durumdan haberin yoksa bişey olmaz. sonuçta sen almışsın parasını verip.
  • 04-06-2021, 13:33:05
    #3
    Platin üye
    Normalde bu tarz borç durumları kişiye göre olur. Onun ödemiş olup olmadığı sizi alakadar etmez. Ancak parayı verdiğinizi reddetme gibi bir durum olursa başınız ağrıyabilir belki
  • 04-06-2021, 13:33:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Avukata Tasınamanızda Yarar Var Ama Hukukı olarak 1 kısı'den parası Tahsil edilmesi olur kanun bazında siz karsı tarafın borcu vs var mı yok mu bilgisi bilmeden alım yaptınız sizlik durum olcanı sanmam kelimenin basında yazdım gibi avukata sorulmasında fayda var.
  • 04-06-2021, 13:33:37
    #5
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin bu durumdan haberin yoksa bişey olmaz. sonuçta sen almışsın parasını verip.
    Aynen öyle bugün öğrendim bende arkadaşımdan.