Avukata Tasınamanızda Yarar Var Ama Hukukı olarak 1 kısı'den parası Tahsil edilmesi olur kanun bazında siz karsı tarafın borcu vs var mı yok mu bilgisi bilmeden alım yaptınız sizlik durum olcanı sanmam kelimenin basında yazdım gibi avukata sorulmasında fayda var.