Konu
2. el ürün aldım adam parasını ödememiş ?
04-06-2021, 13:29:51
#1
Buraak
2. el bir ürün aldık televizyon. Bunu adam bayisine ödememiş avukatlık olmuşlar vesaire. Bize bir şey olur mu sonuçta ikinci el aldık biz. Biz parasını verdik. Bilgisi olan var mı ?