• 26-05-2021, 17:05:58
    #1
    Merhaba 6 ay önce araç kiralamıştım bu gün altaki mesaj geldi 6 ay sonra gelmesi garip degilmi veya önemsemesem bir sorun çıkarmı şuan il dışındayim veya ücreti araç kiralama firmasina mi ödememiz gerekir


  • 26-05-2021, 17:07:11
    #2
    17 TL öde geç hocam strese gerek yok
  • 26-05-2021, 17:07:56
    #3
    Size 6 ay gelmiş iyi hocam 1 yıl 1,5 yıl da geleni gördüm Rent a car firmasına sorun hocam bence, siz ödeyecekseniz online ödeniyor diye biliyorum
  • 26-05-2021, 17:08:20
    #4
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 TL öde geç hocam strese gerek yok
    il dışındayim araç kiralama firmasi telefonumu açmiyor çok garip
  • 26-05-2021, 17:09:30
    #5
    Gerekli ceza için kanıt isteyin hocam resmi belgeyi iletsinlrt. Bana bir yıl sonra ceza gelmişti. Resmi belge istedim mail attılar güne saaate bakarak kontrol ettim daha sonra ödedim.
  • 26-05-2021, 17:13:31
    #6
    Ceza tebligatı ellerine yeni gelmiştir. Trafik cezaları geç geliyor.
  • 26-05-2021, 18:00:48
    #7
    17 TL trafik cezası olmaz HGS geçişidir ama o da normalde hemen daha provizyon geri yatmadan belli olur zaten bu kadar geç olması garip ama nerenin HGS'si olduğunu sorun eğer o tarihlerde oralardan geçtiyseniz size aittir.Ama merdiven altı bir kiralama firması olduğu için HGS geçişine ait belge isteyin ve bu tür kurumsal harici yerlerden kiralama yapamyın. Bugün kafasına göre 17 TL keser 6 ay sonra ceza yeni geldi diye 800 lira ceza ödemesi yapın der. Genelde imzaladığınız sözleşmeye göre de firma haklı çıkar aklınızda bulunsun.