Konu
6 ay önce kiraladıgım araç dan Ceza geldi
26-05-2021, 17:05:58
#1
Karabulut33
Merhaba 6 ay önce araç kiralamıştım bu gün altaki mesaj geldi 6 ay sonra gelmesi garip degilmi veya önemsemesem bir sorun çıkarmı şuan il dışındayim veya ücreti araç kiralama firmasina mi ödememiz gerekir