Merhaba 6 ay önce araç kiralamıştım bu gün altaki mesaj geldi 6 ay sonra gelmesi garip degilmi veya önemsemesem bir sorun çıkarmı şuan il dışındayim veya ücreti araç kiralama firmasina mi ödememiz gerekir