17 TL trafik cezası olmaz HGS geçişidir ama o da normalde hemen daha provizyon geri yatmadan belli olur zaten bu kadar geç olması garip ama nerenin HGS'si olduğunu sorun eğer o tarihlerde oralardan geçtiyseniz size aittir.Ama merdiven altı bir kiralama firması olduğu için HGS geçişine ait belge isteyin ve bu tür kurumsal harici yerlerden kiralama yapamyın. Bugün kafasına göre 17 TL keser 6 ay sonra ceza yeni geldi diye 800 lira ceza ödemesi yapın der. Genelde imzaladığınız sözleşmeye göre de firma haklı çıkar aklınızda bulunsun.