• 20-05-2021, 15:09:30
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ben sunu anlamıyom bu yazdı diye coin yükselecekmi sanıyorlar aldıkları için yükseldiğini bilmiyorlarmı dogeye giren para xlm ye girecek 50 tl üzeri olur bu kdar kafaları calismiyor sonra içerde kaldık diyolar. markette milletin elinde telefon doge bekliyorlar ciddiyim
  • 20-05-2021, 15:24:07
    #20
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sunu anlamıyom bu yazdı diye coin yükselecekmi sanıyorlar aldıkları için yükseldiğini bilmiyorlarmı dogeye giren para xlm ye girecek 50 tl üzeri olur bu kdar kafaları calismiyor sonra içerde kaldık diyolar. markette milletin elinde telefon doge bekliyorlar ciddiyim
    Katılıyorum hocam durum her yerde aynı
  • 20-05-2021, 15:29:19
    #21
    Üyeliği durduruldu
    alperengnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum hocam durum her yerde aynı
    düzeltme öncesi büyük miktar nakite geçmiştim az çok btc bi çakılacak diye tahmin ettim çünkü fillerin depiştiği yerde karıncalar ezilir diye bir söz var elon ile vitalik çatışacak diye ben para kaybetmim yükselirse yükselsin dedim.

    5.50 tl den xlm girdim xxx.xxx miktar ya dogeydi oydu buydu projelerin içinden geçtiler. 2 dolar beklentim var en kötü 14 tl gibi çıkarım diyordum rippleyi bile geçecek diyordum , geçti ama bize geçti şimdi bu geldi yine doge demeye başladı yine bitirdi ortalığı
  • 20-05-2021, 23:27:20
    #22
    Efsane Yapmışlar Tarayıcınız html5 videoyu desteklemez.
  • 21-05-2021, 12:41:39
    #23
    Bu elon tam bir orrrrrrrrrrr
  • 21-05-2021, 12:58:36
    #24
    gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu elon tam bir orrrrrrrrrrr