Elon Musk'tan Dogecoin'e 1 Dolar göndermesi
23
●869
- 20-05-2021, 15:09:30Üyeliği durdurulduben sunu anlamıyom bu yazdı diye coin yükselecekmi sanıyorlar aldıkları için yükseldiğini bilmiyorlarmı dogeye giren para xlm ye girecek 50 tl üzeri olur bu kdar kafaları calismiyor sonra içerde kaldık diyolar. markette milletin elinde telefon doge bekliyorlar ciddiyim
- 20-05-2021, 15:24:07Katılıyorum hocam durum her yerde aynıF3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2021, 15:29:19Üyeliği durduruldudüzeltme öncesi büyük miktar nakite geçmiştim az çok btc bi çakılacak diye tahmin ettim çünkü fillerin depiştiği yerde karıncalar ezilir diye bir söz var elon ile vitalik çatışacak diye ben para kaybetmim yükselirse yükselsin dedim.alperengnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5.50 tl den xlm girdim xxx.xxx miktar ya dogeydi oydu buydu projelerin içinden geçtiler. 2 dolar beklentim var en kötü 14 tl gibi çıkarım diyordum rippleyi bile geçecek diyordum , geçti ama bize geçti şimdi bu geldi yine doge demeye başladı yine bitirdi ortalığı
