F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sunu anlamıyom bu yazdı diye coin yükselecekmi sanıyorlar aldıkları için yükseldiğini bilmiyorlarmı dogeye giren para xlm ye girecek 50 tl üzeri olur bu kdar kafaları calismiyor sonra içerde kaldık diyolar. markette milletin elinde telefon doge bekliyorlar ciddiyim
Katılıyorum hocam durum her yerde aynı