Katılıyorum hocam durum her yerde aynı
düzeltme öncesi büyük miktar nakite geçmiştim az çok btc bi çakılacak diye tahmin ettim çünkü fillerin depiştiği yerde karıncalar ezilir diye bir söz var elon ile vitalik çatışacak diye ben para kaybetmim yükselirse yükselsin dedim.
5.50 tl den xlm girdim xxx.xxx miktar ya dogeydi oydu buydu projelerin içinden geçtiler. 2 dolar beklentim var en kötü 14 tl gibi çıkarım diyordum rippleyi bile geçecek diyordum , geçti ama bize geçti şimdi bu geldi yine doge demeye başladı yine bitirdi ortalığı