• 17-05-2021, 14:38:44
    #10
    2 tıklıyon bu kadar para neden diyorlar
    gerçekten artık 1 günlük işe 10-15 gün diyesim geliyor @Androsoft;
  • 17-05-2021, 14:39:22
    #11
    FHO
    E-Commerce & Dropshipping
    Hocam ben bu konuda şeyi destekliyorum aslında, şimdi bu scripti yapan bazı arkadaşlar o sektörde iş yapıyor bazısı yapmıyor. Bence öncesinde sektörde olan kişiden nelere ihtiyaç var neler olmalı bunların tamamen öğrenilmesi lazım ya da scripti yazsanda hemen piyasaya sürmeden 5-10 kişiye denettirilmesi ve geliştirilmesi lazım. Gerçekten bazı scriptlerde çok eksiklikler var ilk yapılması gereken 6 ay sonra gelen güncelleme ile yapılabiliyor.. Bu yüzden benim düşüncemde gerçekten sektörde olan kişilerin yorumlaması geri dönüşlerine göre geliştirilmesi. Bu arada bir alıcı olarak şu farklı hissiyat veriyor kimisi aynı scripti ya da sıfırdan bir işi 100 TL ye yaparken diğeri 1000 TL fiyat verdi mi insan bir afallıyor yani ben afallıyorum açıkçası çünkü kıyaslanamıyor, ama birisi 1000 TL diğeri 900 diğeri 1200 verdi mi evet yapılan ya da yapılacak olan işin niteliğine yapacak olan kişinin niteliğine göre tercih edilebiliyor. Bu konu biraz ucu açık açıkçası
  • 17-05-2021, 14:40:59
    #12
    ClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tıklıyon bu kadar para neden diyorlar
    gerçekten artık 1 günlük işe 10-15 gün diyesim geliyor @Androsoft;
    O 2 tık uğruna milyonlarca dolar dönüyor, 1 tıkı yanlış yaptığın zaman sunucular çöküyor. Gelde anlat
  • 17-05-2021, 14:43:24
    #13
    @Eyupoglu; Bende R10 'dan E-Pin Script satın aldım. Satın almadan önce efendim, hocam, hemen yardımcı olalım ve güzel güzel kelimeler satın aldıktan sonra ilgisizlik ve hanzo (odun) konuşmalar.

    Scriptte bir çok hatalar çıktı tabi satın almadan önce böyle gözükmüyordu. Script sahibine sorunları bildiriyorum, açık kaynak kodlu sizde halledersiniz ya da R10 'da bu işi yapanlar var onlarla görüşün dedi. Ekstra para vererek Script'i forumdan bir arkadaşa düzenlettim.
  • 17-05-2021, 14:44:43
    #14
    Yani kısaca anlayacağımız yazılımcılar arası düşük bir rekabet, kaliteli iş yapanların önünü engelliyor. Açıkçası emek yönüne önem veren bir insanım. Yazılımcı arkadaşlara bu konuda üzülüyorum, bu emeğe bu paralar cidden bilgilerinin sadakası değil.
    Muhakkak kendileri de düşünmüşlerdir ama ben olsam belki Türkiye yerine yurt dışı bazlı proje yapar themeforest tarzı yerlerde satardım. Emek gerçekten önemli, bugün benim yazar ekibim var çoğu farklı sitelerden gelme yazalar, onlar diyor biz 100 kelimesi 0,70 kuruşa, 1,25 TL'ye yazıyorduk, onlara bile içim cız ediyordu bu sömürgecilik diyordum.
    Ne deyim herkes hakkettiği değerler de kazançlar elde eder.
  • 17-05-2021, 14:45:34
    #15
    wArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Eyupoglu; Bende R10 'dan E-Pin Script satın aldım. Satın almadan önce efendim, hocam, hemen yardımcı olalım ve güzel güzel kelimeler satın aldıktan sonra ilgisizlik ve hanzo (odun) konuşmalar.

    Scriptte bir çok hatalar çıktı tabi satın almadan önce böyle gözükmüyordu. Script sahibine sorunları bildiriyorum, açık kaynak kodlu sizde halledersiniz ya da R10 'da bu işi yapanlar var onlarla görüşün dedi. Ekstra para vererek Script'i forumdan bir arkadaşa düzenlettim.
    O hemen hemen her sektörde var. Parayı alana kadar abilerin kralı olursun, parayı verdin mi tabiri caizde meletirler insanı.
  • 17-05-2021, 14:51:34
    #16
    dev
    Kurumsal Üye
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu bir sitem veya bir kusur olarak algılamak yerine yön verici veya fikir önerisi olarak algılanırsa gerçekten çok sevinirim.
    Kendim çok script alan biri değilim, genellikle Wordpress ile işlerimi görürüm. Buradan 2-3 script aldım ama hemen hemen tüm scriptleri de incelerim vakit buldukça. Fakat gözüme çarpan bir nokta şu. Fiyatları çoğunun çok uygun hatta bedava. Serbest piyasa tabi herkes kendi emeğine kendi değer biçer. Ama asıl sorun şu, bir çoğu istekleri karşılayan scriptler değil. Mesela, alışveriş scripti diyor bir çok gerekli olan sayfası eksik. Çok fonksiyonlu script her sektöre gider diyor ama sadece renk değişimi var düzen aynı düzen.
    Yani ben bir yazılımcı olsam diye düşünüyorum şunu yapardım. X sektör için script piyasaya sürecek isem 3-4 hafta o sektörde kullanılan scriptleri inceler, o sektörde ki alıcı-satıcı-müşteri-ziyaretçi v.s istekleri gözlemler noksansız bir script ortaya koymayı tercih ederdim. Şuan bir kurumsal script alsanız bile 100 TL de verseniz başka bir yazılımcıya 300-500 ödeyip ek özellikler ekletmek zorunda kalacaksınız.
    Yani anlamadığım neden 10'larca farklı script ve yazılımı 50-100 TL'ye satmak yerine 1000-5000 TL'lere kusursuz bir sistem yapıp piyasaya sürmüyorlar. Bunu çözemedim veya mantığına eremedim, bu da bende merak oldu
    Yanlış bir yaklaşım sergiledim ise de af ola.
    R10da script yazanlarin kacinin gercekten yazilim bilgisi var tartismak lazim hocam. Bence kendileri de biliyor yaptiklari isin 5000 TL etmeyecegini o yuzden 50-100 TL'ye satiyorlar. Ufak tefek adsense projelerinde sirf kendim yazip zaman kaybetmeyeyim dye R10'dan hazir scriptler aldim. Sonuc; 1 haric hepsi cop, kullanmadim bile download ettim koda baktim sildim direkt.

    Profile bakiyorum PHP Developer, PHP uzmanligi %75 ama ne PSR standarti var, ne OOP var. Hala include("header.php"); yapan arkadaslarimiz var. Tamam herkesin paraya ihtiyaci var ucuza is yapilir anliyorum ama bazi arkadaslar hic kendini gelistirmek istemiyor. Kendisini biraz gelistirse burada 50 TL'ye script satacagina yurtdisinda 50$'a ufak bug fixler yapip daha cok kazanir.
  • 17-05-2021, 14:52:03
    #17
    Platin üye
    wArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Eyupoglu; Bende R10 'dan E-Pin Script satın aldım. Satın almadan önce efendim, hocam, hemen yardımcı olalım ve güzel güzel kelimeler satın aldıktan sonra ilgisizlik ve hanzo (odun) konuşmalar.

    Scriptte bir çok hatalar çıktı tabi satın almadan önce böyle gözükmüyordu. Script sahibine sorunları bildiriyorum, açık kaynak kodlu sizde halledersiniz ya da R10 'da bu işi yapanlar var onlarla görüşün dedi. Ekstra para vererek Script'i forumdan bir arkadaşa düzenlettim.


  • 17-05-2021, 15:09:50
    #18
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Neden üstünüze alındınız? Söylediğim şeylerde kendinizi görüyorsanız, üzülürüm.