Hocam ben bu konuda şeyi destekliyorum aslında, şimdi bu scripti yapan bazı arkadaşlar o sektörde iş yapıyor bazısı yapmıyor. Bence öncesinde sektörde olan kişiden nelere ihtiyaç var neler olmalı bunların tamamen öğrenilmesi lazım ya da scripti yazsanda hemen piyasaya sürmeden 5-10 kişiye denettirilmesi ve geliştirilmesi lazım. Gerçekten bazı scriptlerde çok eksiklikler var ilk yapılması gereken 6 ay sonra gelen güncelleme ile yapılabiliyor.. Bu yüzden benim düşüncemde gerçekten sektörde olan kişilerin yorumlaması geri dönüşlerine göre geliştirilmesi. Bu arada bir alıcı olarak şu farklı hissiyat veriyor kimisi aynı scripti ya da sıfırdan bir işi 100 TL ye yaparken diğeri 1000 TL fiyat verdi mi insan bir afallıyor yani ben afallıyorum açıkçası çünkü kıyaslanamıyor, ama birisi 1000 TL diğeri 900 diğeri 1200 verdi mi evet yapılan ya da yapılacak olan işin niteliğine yapacak olan kişinin niteliğine göre tercih edilebiliyor. Bu konu biraz ucu açık açıkçası