wArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Eyupoglu; Bende R10 'dan E-Pin Script satın aldım. Satın almadan önce efendim, hocam, hemen yardımcı olalım ve güzel güzel kelimeler satın aldıktan sonra ilgisizlik ve hanzo (odun) konuşmalar.

Scriptte bir çok hatalar çıktı tabi satın almadan önce böyle gözükmüyordu. Script sahibine sorunları bildiriyorum, açık kaynak kodlu sizde halledersiniz ya da R10 'da bu işi yapanlar var onlarla görüşün dedi. Ekstra para vererek Script'i forumdan bir arkadaşa düzenlettim.