Yani kısaca anlayacağımız yazılımcılar arası düşük bir rekabet, kaliteli iş yapanların önünü engelliyor. Açıkçası emek yönüne önem veren bir insanım. Yazılımcı arkadaşlara bu konuda üzülüyorum, bu emeğe bu paralar cidden bilgilerinin sadakası değil.
Muhakkak kendileri de düşünmüşlerdir ama ben olsam belki Türkiye yerine yurt dışı bazlı proje yapar themeforest tarzı yerlerde satardım. Emek gerçekten önemli, bugün benim yazar ekibim var çoğu farklı sitelerden gelme yazalar, onlar diyor biz 100 kelimesi 0,70 kuruşa, 1,25 TL'ye yazıyorduk, onlara bile içim cız ediyordu bu sömürgecilik diyordum.
Ne deyim herkes hakkettiği değerler de kazançlar elde eder.