2 tıklıyon bu kadar para neden diyorlar
gerçekten artık 1 günlük işe 10-15 gün diyesim geliyor @Androsoft;
R10'daki Yazılımcı Arkadaşların Sorunu!
23
●654
- 17-05-2021, 14:39:22Hocam ben bu konuda şeyi destekliyorum aslında, şimdi bu scripti yapan bazı arkadaşlar o sektörde iş yapıyor bazısı yapmıyor. Bence öncesinde sektörde olan kişiden nelere ihtiyaç var neler olmalı bunların tamamen öğrenilmesi lazım ya da scripti yazsanda hemen piyasaya sürmeden 5-10 kişiye denettirilmesi ve geliştirilmesi lazım. Gerçekten bazı scriptlerde çok eksiklikler var ilk yapılması gereken 6 ay sonra gelen güncelleme ile yapılabiliyor.. Bu yüzden benim düşüncemde gerçekten sektörde olan kişilerin yorumlaması geri dönüşlerine göre geliştirilmesi. Bu arada bir alıcı olarak şu farklı hissiyat veriyor kimisi aynı scripti ya da sıfırdan bir işi 100 TL ye yaparken diğeri 1000 TL fiyat verdi mi insan bir afallıyor yani ben afallıyorum açıkçası çünkü kıyaslanamıyor, ama birisi 1000 TL diğeri 900 diğeri 1200 verdi mi evet yapılan ya da yapılacak olan işin niteliğine yapacak olan kişinin niteliğine göre tercih edilebiliyor. Bu konu biraz ucu açık açıkçası
- 17-05-2021, 14:40:59O 2 tık uğruna milyonlarca dolar dönüyor, 1 tıkı yanlış yaptığın zaman sunucular çöküyor. Gelde anlatClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2021, 14:43:24@Eyupoglu; Bende R10 'dan E-Pin Script satın aldım. Satın almadan önce efendim, hocam, hemen yardımcı olalım ve güzel güzel kelimeler satın aldıktan sonra ilgisizlik ve hanzo (odun) konuşmalar.
Scriptte bir çok hatalar çıktı tabi satın almadan önce böyle gözükmüyordu. Script sahibine sorunları bildiriyorum, açık kaynak kodlu sizde halledersiniz ya da R10 'da bu işi yapanlar var onlarla görüşün dedi. Ekstra para vererek Script'i forumdan bir arkadaşa düzenlettim. - 17-05-2021, 14:44:43Yani kısaca anlayacağımız yazılımcılar arası düşük bir rekabet, kaliteli iş yapanların önünü engelliyor. Açıkçası emek yönüne önem veren bir insanım. Yazılımcı arkadaşlara bu konuda üzülüyorum, bu emeğe bu paralar cidden bilgilerinin sadakası değil.
Muhakkak kendileri de düşünmüşlerdir ama ben olsam belki Türkiye yerine yurt dışı bazlı proje yapar themeforest tarzı yerlerde satardım. Emek gerçekten önemli, bugün benim yazar ekibim var çoğu farklı sitelerden gelme yazalar, onlar diyor biz 100 kelimesi 0,70 kuruşa, 1,25 TL'ye yazıyorduk, onlara bile içim cız ediyordu bu sömürgecilik diyordum.
Ne deyim herkes hakkettiği değerler de kazançlar elde eder. - 17-05-2021, 14:45:34O hemen hemen her sektörde var. Parayı alana kadar abilerin kralı olursun, parayı verdin mi tabiri caizde meletirler insanı.wArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2021, 14:51:34R10da script yazanlarin kacinin gercekten yazilim bilgisi var tartismak lazim hocam. Bence kendileri de biliyor yaptiklari isin 5000 TL etmeyecegini o yuzden 50-100 TL'ye satiyorlar. Ufak tefek adsense projelerinde sirf kendim yazip zaman kaybetmeyeyim dye R10'dan hazir scriptler aldim. Sonuc; 1 haric hepsi cop, kullanmadim bile download ettim koda baktim sildim direkt.Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profile bakiyorum PHP Developer, PHP uzmanligi %75 ama ne PSR standarti var, ne OOP var. Hala include("header.php"); yapan arkadaslarimiz var. Tamam herkesin paraya ihtiyaci var ucuza is yapilir anliyorum ama bazi arkadaslar hic kendini gelistirmek istemiyor. Kendisini biraz gelistirse burada 50 TL'ye script satacagina yurtdisinda 50$'a ufak bug fixler yapip daha cok kazanir. - 17-05-2021, 15:09:50Neden üstünüze alındınız? Söylediğim şeylerde kendinizi görüyorsanız, üzülürüm.enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


