• 17-05-2021, 13:51:26
    #1
    Löseve benim adıma yapılacak 100TL bağış karşılığında 1 adet r10.net davetiyesi vereceğim.Verilen davetiyeden tamamen siz sorumlusunuz.Verilecek kisiyi iyi belirleyin davetiye açıklamasında sizin profil linkinizi koyacağım.En az 20 ticaret puanı olan üyelikler pm atabilir.

    Konuya gereksiz yorum yapacaklar için coşkun hocanın premium üyelikler ile alakali dediği yorumun aynısı gecerlidir para kazanmaya açık bir yer için 100TL'nin bir önemi olduğunu düşünmüyorum.
  • 17-05-2021, 13:59:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Davetiye satışı yasak değilmiydi?
  • 17-05-2021, 14:00:45
    #3
    GadGet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Davetiye satışı yasak değilmiydi?
    Satış olarak yasak fakat bağış gibi olaylarda verebiliyorsunuz.
  • 17-05-2021, 14:03:29
    #4
    Sizin adınıza bağış bir nevi satış olmaz mı ?
    100₺ ye bir şey alacaksınızdır karşı taraf bana göndermek yerine löseve bağış yapın demiştir vs. vs.
  • 17-05-2021, 14:04:41
    #5
    Kurumsal PLUS
    Arkadaşlar zaten o şartları karşılayan arkadaşlar @Engin; hocamın konusuna yazıp davetiye alabiliyor böyle bir konuya gerek var mı bunu r10 dışı yapmanız gerekir tanıdığınız ve girmek isteyen kişilere 20-40 bağış atarak verebilirsiniz
  • 17-05-2021, 14:04:50
    #6
    Beatbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin adınıza bağış bir nevi satış olmaz mı ?
    100₺ ye bir şey alacaksınızdır karşı taraf bana göndermek yerine löseve bağış yapın demiştir vs. vs.
    Kendi adınıza yapacaksınız hocam
  • 17-05-2021, 14:06:04
    #7
    Umar80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi adınıza yapacaksınız hocam
    davetiyeyi verecek kişi "benim adıma bağış yapılsın" demiş
  • 17-05-2021, 14:06:06
    #8
    Hocam siz bir kişiye ücretsiz olarak verseniz, o kişi de 100tl'ye bağış yapmak yerine 180tl'ye premium alıp ticarete başlasa. İlk ticaretinden sonra da kendi rızasıyla bağış yapsa daha iyi olmaz mı? Soruyorum sadece art niyetim yok Tebrikle bu arada iyi niyetiniz için
  • 17-05-2021, 14:09:32
    #9
    Beatbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    davetiyeyi verecek kişi "benim adıma bağış yapılsın" demiş
    Yeni fark ettim hocam