Arkadaşlar zaten o şartları karşılayan arkadaşlar @Engin; hocamın konusuna yazıp davetiye alabiliyor böyle bir konuya gerek var mı bunu r10 dışı yapmanız gerekir tanıdığınız ve girmek isteyen kişilere 20-40 bağış atarak verebilirsiniz