Hocam siz bir kişiye ücretsiz olarak verseniz, o kişi de 100tl'ye bağış yapmak yerine 180tl'ye premium alıp ticarete başlasa. İlk ticaretinden sonra da kendi rızasıyla bağış yapsa daha iyi olmaz mı? Soruyorum sadece art niyetim yok

Tebrikle bu arada iyi niyetiniz için