Üye olmadan önce yapılan ticaret'e ticaret puanı
6
●219
- 13-05-2021, 23:32:29Üyeliği durdurulduYoo Hocam hiç biri tanıdığım değil hep satıcıyım zaten. Moderatörlerden cevap geldikten sonra yapıyım.bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2021, 00:26:54Merhabalar,
Eğer R10.NET formundan başka bir forumda işlemi gerçekleştirdiyseniz ticaret puanı kullanmanız yasaktır, aksi takdirde R10'daki arkadaşlarla ticaret yaptıysanız ticaret puanı geçebilirsiniz. Elinizde ödeme kayıtları vs bulundurup kanıt olarak gösterebilirsiniz.
Sonuçta Forum İçi ticaret yaptığınızı söylüyorsunuz, hayırlı günler.
- 14-05-2021, 00:34:06MerhabaFroh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum dışı yapılan ticaretler için trade puanı kullanımı yasaktır.
Üye olduktan sonra +10₺ ve üstü yapılan ticaretler için trade puanı kullanabilirsiniz.
