• 13-05-2021, 23:29:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba r10'net üye olmadan önce r10.net üzerinden kişilerle ticaret yaptım. Ben şimdi bunlar için ticaret puanı alabilir miyim? (1-2 ay önce gerçekleşti)
  • 13-05-2021, 23:29:53
    #2
    Malesef hocam.
  • 13-05-2021, 23:30:50
    #3
    Eğer forum üyesi olan diğer kişide onaylarsa bence verilebilir. Tabi bunu en iyi moderatörler cevaplandırır
  • 13-05-2021, 23:32:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tanıdığınız kişiler değilse "gerçekten" ticaret yaptıysanız sorun olmaz. Sonuçta bir ticaret gerçekleşmiş ve kanıtlayabilirsiniz. Ödeme kaydınız var , verilen hizmet belli.
    Yoo Hocam hiç biri tanıdığım değil hep satıcıyım zaten. Moderatörlerden cevap geldikten sonra yapıyım.
  • 13-05-2021, 23:32:42
    #5
    Ödeme kaydınız, verilen hizmet bilgileri var ise verilebilir.
  • 14-05-2021, 00:26:54
    #6
    kvp
    helpful
    Merhabalar,

    Eğer R10.NET formundan başka bir forumda işlemi gerçekleştirdiyseniz ticaret puanı kullanmanız yasaktır, aksi takdirde R10'daki arkadaşlarla ticaret yaptıysanız ticaret puanı geçebilirsiniz. Elinizde ödeme kayıtları vs bulundurup kanıt olarak gösterebilirsiniz.

    Sonuçta Forum İçi ticaret yaptığınızı söylüyorsunuz, hayırlı günler.
  • 14-05-2021, 00:34:06
    #7
    HizliResim.Net
    Froh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba r10'net üye olmadan önce r10.net üzerinden kişilerle ticaret yaptım. Ben şimdi bunlar için ticaret puanı alabilir miyim? (1-2 ay önce gerçekleşti)
    Merhaba
    Forum dışı yapılan ticaretler için trade puanı kullanımı yasaktır.
    Üye olduktan sonra +10₺ ve üstü yapılan ticaretler için trade puanı kullanabilirsiniz.