Merhaba r10'net üye olmadan önce r10.net üzerinden kişilerle ticaret yaptım. Ben şimdi bunlar için ticaret puanı alabilir miyim? (1-2 ay önce gerçekleşti)
Merhaba
Forum dışı yapılan ticaretler için trade puanı kullanımı yasaktır.
Üye olduktan sonra +10₺ ve üstü yapılan ticaretler için trade puanı kullanabilirsiniz.