Merhabalar,
Eğer R10.NET formundan başka bir forumda işlemi gerçekleştirdiyseniz ticaret puanı kullanmanız yasaktır, aksi takdirde R10'daki arkadaşlarla ticaret yaptıysanız ticaret puanı geçebilirsiniz. Elinizde ödeme kayıtları vs bulundurup kanıt olarak gösterebilirsiniz.
Sonuçta Forum İçi ticaret yaptığınızı söylüyorsunuz, hayırlı günler.