• 13-05-2021, 07:43:12
    #1
    Az önce şans eseri eskiden kullandığım mailime giriş yaptım. R10'a ilk başvuru için attığım maili buldum. O zamanlar 15 yaşındaymışım . Belki de o zamanlar kabul edilseydim şuan wordpresste gerçekten kendini geliştirmiş ya da birden fazla websitesi olan birisi olabilirdim
  • 13-05-2021, 07:44:22
    #2
    batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce şans eseri eskiden kullandığım mailime giriş yaptım. R10'a ilk başvuru için attığım maili buldum. O zamanlar 15 yaşındaymışım . Belki de o zamanlar kabul edilseydim şuan wordpresste gerçekten kendini geliştirmiş ya da birden fazla websitesi olan birisi olabilirdim
    ***** içeren bir domainle başvurduğundandır
    Hayırlı bayramlar.
  • 13-05-2021, 07:44:54
    #3
    baklavabody@w*rzformu.com hahahahahah
  • 13-05-2021, 07:45:11
    #4
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ***** içeren bir domainle başvurduğundandır
    Hayırlı bayramlar.
    15 yaşındaydım hocam çok mantıklı düşünemiyor olmam doğal bence
  • 13-05-2021, 07:49:20
    #5
    Bunda da var bir hayr. Mesela o zaman yöneticileri dandik adamlarmis belki de seni bu platformdan soğutacaklardi ama şuan aramizdasin
  • 13-05-2021, 07:52:45
    #6
    baklava body
  • 13-05-2021, 07:53:26
    #7
    baklavabody
  • 13-05-2021, 07:55:55
    #8
    EmreGencaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baklava body
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baklavabody
    Karalamakla karalamamak arasında kalmıştım foruma eğlence çıktı
  • 13-05-2021, 08:04:46
    #9
    Eskiden hep böyle değişik mailler kullanırdık serseri_pala 😂😂