Az önce şans eseri eskiden kullandığım mailime giriş yaptım. R10'a ilk başvuru için attığım maili buldum. O zamanlar 15 yaşındaymışım

. Belki de o zamanlar kabul edilseydim şuan wordpresste gerçekten kendini geliştirmiş ya da birden fazla websitesi olan birisi olabilirdim