Konu
7 Yıl önce r10'a girememişim :D
13-05-2021, 07:49:20
#5
Eyupoglu
Bunda da var bir hayr. Mesela o zaman yöneticileri dandik adamlarmis belki de seni bu platformdan soğutacaklardi ama şuan aramizdasin