Konu
7 Yıl önce r10'a girememişim :D
13-05-2021, 07:45:11
#4
batikansenn
yalinyalniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
***** içeren bir domainle başvurduğundandır
Hayırlı bayramlar.
15 yaşındaydım hocam çok mantıklı düşünemiyor olmam doğal bence