• 10-05-2021, 02:23:41
    #1
    arkadaşlar cogumuz gibi 7/24 pcdeyiz, analiz yapiyoruz yazılım yazıyor vsvs..

    Uzun süre durduğum zaman özellikle uykusuz oldugum vakitlerde gözlerde hafif yanma oluyor. dinlendirici veya full pcdeyken takılacak bi gözlük arıyorum. aramızda mutlaka kullanan vardır sadece bilgisayara geçtiğinde, önerisi olan var mı? kesinlikle iyi gelecek birşey lazım.
  • 10-05-2021, 02:25:38
    #2
    özel camlı dinlendirici gözlük kullanıyorum hocam herhangi bir göz doktorundan tavsiye alıp optikçilerde cam seçimini zararlı ışınları geçirmeyen camdan yana yapabilirsiniz (normal camdan biraz daha tuzludur ama pişman olmazsınız) iyi forumlar
  • 10-05-2021, 02:27:20
    #3
    doktorum uzun zamandır gözlük kullanmayan bana gözlük yazdı. UV ışın korumalı zımbırtılıymış. açıkçası pek pc yüzünden olduğunu düşünmüyorum ama internette satılan gözlükler işe yarıyormuş sanırım
  • 10-05-2021, 02:30:06
    #4
    Sanırım en iyisi doktora gidip şikayeti tam söylemek ve damla ile özel gözlük yazmasını saglamak. nettekiler işe yaramıyor ozaman
  • 10-05-2021, 02:31:06
    #5
    Bi ara kullanayım dedim daha kötü oldum bence ara sıra dinlenmek lazım bu şeye benziyor her gün daha fazla koşmak için daha iyi ayakkabı almaya benziyor. Ne kadar iyisini alırsan al dinlendirmediğin sürece kurtuluş yok.
  • 10-05-2021, 02:31:26
    #6
    Ben 250₺'ye buradaki bir optikten zararlı ışınları geçirmeyen camlı gözlükten almıştım, artık o gözlüksüz bilgisayar kullanınca başım ağrıyor

    + olarak gözlüğün şekli çok hoş, dışarı çıkarken falan da takıyorum.
  • 10-05-2021, 02:32:57
    #7
    https://www.atasunoptik.com.tr/i-block-gozlukler

    Burdaki gözlük işe yarayabilir. Ben kullanıyorum uzun süreli kullanımda etkisi fazla.
  • 10-05-2021, 02:33:22
    #8
    FurkanSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Moov 155C101 Rush Oyuncu
    Amazonda bulabilirsiniz ürünü bi kaç esporcu ve koç kullanıyor sarı filtreli. bilgisayarın gece modu filtresini fiziksel olarak sağlıyor
    https://www.hepsiburada.com/moov-rus...a=MOOV%20OPTIC
    bumu hocam
  • 10-05-2021, 02:33:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ben sabahlamayı tercih ediyorum her zaman ve odamın ışığını da kapatıyorum sadece bilgisayara odaklanıyorum. Bunu da çok uzun zamandır yapıyordum iş yerinde de oda lambamı kapatırdım hafif karanlık ortam yaratırdım ancak son 1 yıldır gözlerim belirli bir süre bilgisayara baktıktan sonra ve gündüz dışarı çıktığımda yaşlanmaya başlıyor, yolda gören ağlıyor sanıyor En son dayanamadım bir ara doktora gitmiştim damla vermişti daha sonra gitmedim. Şu son 2-3 aydır gözlerim kızarıyor ve bende en sonunda doktor randevusu aldım. İnşallah 17.02.2021'de randevuya gideceğim. Göz ağrısı çok kötü arkadaşlar Allah düşmanımın başına vermesin