Ben 250₺'ye buradaki bir optikten zararlı ışınları geçirmeyen camlı gözlükten almıştım, artık o gözlüksüz bilgisayar kullanınca başım ağrıyor

+ olarak gözlüğün şekli çok hoş, dışarı çıkarken falan da takıyorum.