Ben sabahlamayı tercih ediyorum her zaman ve odamın ışığını da kapatıyorum sadece bilgisayara odaklanıyorum. Bunu da çok uzun zamandır yapıyordum iş yerinde de oda lambamı kapatırdım hafif karanlık ortam yaratırdım ancak son 1 yıldır gözlerim belirli bir süre bilgisayara baktıktan sonra ve gündüz dışarı çıktığımda yaşlanmaya başlıyor, yolda gören ağlıyor sanıyor

En son dayanamadım bir ara doktora gitmiştim damla vermişti daha sonra gitmedim. Şu son 2-3 aydır gözlerim kızarıyor ve bende en sonunda doktor randevusu aldım. İnşallah 17.02.2021'de randevuya gideceğim. Göz ağrısı çok kötü arkadaşlar Allah düşmanımın başına vermesin