1 kişi bunu beğendi.
Benden enayisi varmıdır?
21
●680
- 06-05-2021, 23:08:31Üzgünlük değil hocam bu dolandırılma gibi hissettim 😁😁 şuan pek takmıyorum paylaşmak istedimXeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2021, 23:09:04Sizinki benimkinden daha kötüymüş hocamPrens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2021, 23:15:02Herhalde hocam, dış güçlerin oyununa gelmediniz işte daha ne istiyorsunuz? (!) Kahrolsun emperyalizm! 😂 😂Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2021, 23:40:41Staj yaptığım kurumda mining programları kurup tüm makinelerde btc kazardık. Haftada 150 200k gibi btc elde edip birazda reklam izler btc toplardık.Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra 1 haftalık rapidshare alırdık. Btc nin ilk çıktığı dönemler. Olsada köşede 1 tane olsa 😂🤭
Yani olmuş ile ölmüşe çare yok , çok takma.