• 06-05-2021, 23:07:02
    #10
    Hahaha çok teşekkürler cok mutlu oldum iyiki vermişim hahahahaha
    • NursenAy
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-05-2021, 23:07:21
    #11
    Şirket finans müdürünün bilgisayarına kripto virüsü girmişti 2015 yılında . 1,35 btc ye açtırmıştım o zaman. Şimdi müdürü satsak o para etmez Yani olmuş ile ölmüşe çare yok , çok takma.
  • 06-05-2021, 23:08:31
    #12
    XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giden gittikten sonra zaten sizin değildir , dolayısı ile üzülmeyin çünkü sizin değil. Daha iyileri için ise hala zaman var .
    Üzgünlük değil hocam bu dolandırılma gibi hissettim 😁😁 şuan pek takmıyorum paylaşmak istedim
  • 06-05-2021, 23:09:04
    #13
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0,1 bitcoini 50 tlden almıştım ama sonra bozdurmuştum bi yemek yiyim diye. şuan 50 bin tl. Ama üzülmeye gerek yok. Başka fırsatlar elbt çıkacaktır. onları iyi değerlendirelim dostum
    Sizinki benimkinden daha kötüymüş hocam
  • 06-05-2021, 23:14:48
    #14
    kimse sayfa açmamış kullanıcı adına. tesellin bu olsun
  • 06-05-2021, 23:15:02
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahaha çok teşekkürler cok mutlu oldum iyiki vermişim hahahahaha
    Herhalde hocam, dış güçlerin oyununa gelmediniz işte daha ne istiyorsunuz? (!) Kahrolsun emperyalizm! 😂 😂
  • 06-05-2021, 23:20:00
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sende olsaydı da satacağın fiyat 3,4 k olurdu o miktar için kendine bu sözü demen saçma milyonluk fırsatları kaçıranlar var.
  • 06-05-2021, 23:40:41
    #17
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0,1 bitcoini 50 tlden almıştım ama sonra bozdurmuştum bi yemek yiyim diye. şuan 50 bin tl. Ama üzülmeye gerek yok. Başka fırsatlar elbt çıkacaktır. onları iyi değerlendirelim dostum
    Staj yaptığım kurumda mining programları kurup tüm makinelerde btc kazardık. Haftada 150 200k gibi btc elde edip birazda reklam izler btc toplardık.

    Sonra 1 haftalık rapidshare alırdık. Btc nin ilk çıktığı dönemler. Olsada köşede 1 tane olsa 😂🤭
  • 07-05-2021, 13:37:01
    #18
    Bazen çok düşünmemek lazım. Biz de zamanında 3 bitcoini tanesini 2000 TL den satmıştık.