Konu
Benden enayisi varmıdır?
06-05-2021, 23:08:31
#12
Misafir
XeroX_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Giden gittikten sonra zaten sizin değildir , dolayısı ile üzülmeyin çünkü sizin değil. Daha iyileri için ise hala zaman var .
Üzgünlük değil hocam bu dolandırılma gibi hissettim 😁😁 şuan pek takmıyorum paylaşmak istedim