Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0,1 bitcoini 50 tlden almıştım ama sonra bozdurmuştum bi yemek yiyim diye. şuan 50 bin tl. Ama üzülmeye gerek yok. Başka fırsatlar elbt çıkacaktır. onları iyi değerlendirelim dostum
Staj yaptığım kurumda mining programları kurup tüm makinelerde btc kazardık. Haftada 150 200k gibi btc elde edip birazda reklam izler btc toplardık.

Sonra 1 haftalık rapidshare alırdık. Btc nin ilk çıktığı dönemler. Olsada köşede 1 tane olsa 😂🤭