1 ay hava değişimi aldım daha doğrusu hastane verdi ramazana denk geldi sonra çıkıp gezeyim diye izmir'e bilet aldım yasak geldi ve daha sonrası izin bitince her gün mesaideyim
1 ay hava değişimi aldım daha doğrusu hastane verdi ramazana denk geldi sonra çıkıp gezeyim diye izmir'e bilet aldım yasak geldi ve daha sonrası izin bitince her gün mesaideyim
Arıyorum bozulmuyo arabanız diye gerçi bozulsa hemen altına mersedes splinter yada wolkswagen volt 35 veriyorlar yatırma yok mesai aliyokda buda can ya 8 lira maaş verip canımı aliyorlae
şu pandemi döneminde 8k maaş şükredin hocam bence çok işsiz var ve aynı zaman da hayırlı ve güzel bir iş yapıyorsunuz
Bize genelgede yok çalışmaya devam yasal izinler var bıktım ya
Gerçi bizede vermezler hocam internet üzerinden ticaret çünkü Mantık olarak kargo firmaları çalışıyorsa bizim de çalışmamız lazım...
Hepimize kolay gelsin