Reseldc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize genelgede yok çalışmaya devam yasal izinler var bıktım ya
Gerçi bizede vermezler hocam internet üzerinden ticaret çünkü Mantık olarak kargo firmaları çalışıyorsa bizim de çalışmamız lazım...
Hepimize kolay gelsin